طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

Banner corner : site parandehgharib.ir
Banner corner : site parandehgharib.ir

نمیدانم


نمی دانم چشمانت با من چه می کند!

 

فقط وقتی که نگاهم می کنی چنان دلم ازشیطنت نگاهت می لرزد

 

 که حس می کنم چقدر زیباست فداشدن برای چشمهایی که تمام دنیاست...‏!

  • محمد جون

نظرات  (۱)

  • نفس محمد^_^
  • یکی رو دوست دارم ...󾌧
    کسی که منو اسیر قلبش کرد ...
    کسی که دیگه برام کسی نیست برام دنیاست 󾠩
    کسی که در دنیا تنهاکسیه که تو قلبم نشسته ...󾠧
    کسی که میدونه از غم دوری و دلتنگیش پریشونم ...󾌶󾌧
    همون کسی که شب و روز بیادشم وصبح ها به عشق 😗اون چشمامو باز میکنم ولحظه های زندگیم رو باگرمای عشق اون میگذرونم ... 󾌧
    بیشترازهرکسی دوسش دارم ...󾌵
    جوونمه ... 󾬌️󾌧
    عشقمه ... 󾬌️󾌧
    نفسمه ... 󾬌️󾌧
    زندگیمه... 󾬌️󾌧
    کسی که برای من بهترینه و دیوانه وار می پرستمش ... 󾬌️󾌧
    کنارتو درگیر آرامشم ...
    آرامشم همیشه کنارم باش ... 󾠣󾠣󾠣

    󾭕  
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی