طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

Banner corner : site parandehgharib.ir
Banner corner : site parandehgharib.ir

زندگی زیبا

با من که باشی هیچی نمیخوام

 دنیارو بی تو اصلا نمیخوام

      وقتی تو هستی

   قلبم آروم

  زندگی کردن با تو آسونه

  بی تو من مردم زندگی سخته

   هر کی که با تو باشه خوشبخته
  • محمد جون

نظرات  (۱)

  • نفس محمد^_^
  • من گاهی فقط با یاد تو نفس میکشم .

    گاهی دلم میخواهد  فقط تو را دوست داشته باشم 

    گاهی نامت را به اشتباه به زبان می آورم 

    و گاهی چقد دلم برایت تنگ میشود 

    می دانی...!
    اما 
    این گاهی ها 

    عجیب بوی همیشه می دهند....


    می گویم گاهی 

    اما 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی