طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

Banner corner : site parandehgharib.ir
Banner corner : site parandehgharib.ir

به خاطر تو هر ستمی


به خاطر تو هر ستمی در این دنیا را تحمل می کنم

و غم و دلتنگی را از یاد می برم

به خاطر تو دل خوشی هایم را یکی یکی قاب می گیرم

برای اینکه ببینی بر طاقچه دلم می گذارم

به خاطر تو همه چیز حتی گذشته را فراموش کرده

دلم را از وجود تو لبریز می کنم و لحظه هایم را به تو هدیه می دهم

به خاطر تو دوست داشتن را یاد گرفته

هر ثانیه در نگاهت " دوستت دارم " را نجوا می کنم

  • محمد جون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی