طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

Banner corner : site parandehgharib.ir
Banner corner : site parandehgharib.ir

یادت

یادت

از اینکه یادت میکنم خوشم ...
ولی چنان خاموش هستی ...
که فکر میکنم ...
از یادت فراموش شدم ...

  • محمد جون

نظرات  (۲)

  • نفس محمد^_^
  • کاش میشد صدای بعضی آدما رو بوسید

    مخصوصا وقتی ک اسمتو صدا میزنن

    لاااااااااااااااااااااااااااااااایک.........
    .
    منکه از یاد همه فراموش شدم گگگگگگگگگ فکرم نمیکنم مطمنئنم حتئ تو داداش محمدم ک انقدر دوست داشتمو دارم چ راحت یلداتونو فراموش کردید گگگگگگگگگ.........
    .
    .
    بیخیال اینجا جای گلایه نیست دوستون دارم محمد مرضیه  براتون بهترینارو ارزو میکنم موفق باشید و انشاللله بهم برسید......
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی