طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

طلوع عشق محمد و مرضیه

Banner corner : site parandehgharib.ir
Banner corner : site parandehgharib.ir

دوســـــــــــــت دارم


دوستت دارم دوستت دارم

دوستت دارم همیشه بمون همیشه عشق من که زندگی بدون تو نمیشه

دوستت دارم مثل لحظه ی دیدن و اشاره

دوستت دارم مثل خواستن بوسه ی دوباره

با تو شاعر با تو عاشق با تو مست دقایقم

با تو سبزم با تو شادم با تو هر لحظه عاشقم

فرصت همین امروزه واسه به هم رسیدن

با تو بودن غنیمت گفتن و گل شنیدن

با من بسازی اینجا هوا هوای عشقه

قلبم تو سینه انگار امروز خدای عشقه

دوستت دارم دوستت دارم همیشه

بمون همیشه عشق من که زندگی بدون تو نمیشه

وقتی میای به دیدنم پیرهن آبیتو بپوش

مثل روزای بچگی یک لب هزار تا خنده باش

با من بسازی اینجا هوا هوای عشقه

قلبم تو سینه انگار امروز خدای عشقه

دوستت دارم دوستت دارم

دوستت دارم همیشه بمون همیشه عشق من که زندگی بدون تو نمیشه

  • محمد جون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی